niedziela, 12 lutego 2012

Sztuka Uliczna Lewobrzeżnej Warszawy 2011


"Jest to prawdopodobnie jedyny projekt, którego autor wybrał się na warszawskie Stare Miasto w celu fotografowania nie Zamku Królewskiego czy kolumny Zygmunta, a tagów, szablonów i wlepek.




Nie zamierzam przynudzać przybliżeniem procesu powstawania tej inicjatywy. Wystarczy, że będziecie wiedzieć, że każdy dzień spędzony na robieniu zdjęć był czymś nowym, wyjątkowym, wzbogacającym w kolejne doświadczenia i wiedzę (bo wiedzę o sztuce ulicznej zdobywa się na ulicy, nie w Internecie). Zjeździłem ponad 80% lewego brzegu z dokładnością do milimetra kwadratowego. Z jednakową uwagą obserwowałem ławki w Jeziorkach Północnych, jak i kamienice na wspomnianym na wstępie Starym Mieście. I mimo że okazało się, że cały Wilanów miał  mniej do zaoferowania niż pierwsza lepsza uliczka w Śródmieściu Południowym, to było warto. Raz, że mam świadomość, że zrobiłem to na maksa rzetelnie; dwa, że poznałem Warszawę w sposób, jaki pewnie nie poznał jeszcze nikt. A Warszawa jest wyjątkowa."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz